STRAVA: DARRERS ENTRENAMENTS I CURSES

STRAVA: RESUM DEL CLUB

28 de maig 2012

La Mar de Corredors a la Trail Sant Esteve 2012

El passat 27 de maig vaig "passejar-me" per la Trail Sant Esteve 2012. És una prova molt exigent que es celebra a Sant Esteve de Palautordera, amb una distància de 27 km recorreguts, un desnivell positiu de més de 1.600 m, i un desnivell acumultat de 3.200 m. El paratge és espectacular, i la organització "estupenda".




Tant el temps com la classificació són molt discrets. Possiblement vaig agafar la cursa amb massa respecte i precaució, vaig voler conservar forçes i vaig acabar excessivament senser, amb la sensació de no haver invertit tots els esforços. Per això dic que em vaig passejar, ja que vaig marxar amb la sensació que ho podia haver fet molt millor.






Com veieu en el perfil, tant l'ascens com el descens són exageradament accentuats ja que s'acumula molt desnivell en 27 km. Les pujades són tan dures que es fan totes caminant. Els descensos són tan exagerats i tècnics, que no es gaudeixen. Vaig trobar a faltar trams llargs per "rodar". En definitiva, és una cursa d'adrenalina, però molt trenca-cames.


Com veieu a la següent foto, l'arribada és preciosa.






Les següent dues imatges me les van fer a l'arribada. No em vaig poder estar de fer una mossegada a l'entrepà abans d'immortalitzar-me... Mare meva quin aspecte tan lamentable.







Això si, el dia abans es van celebrar tres curses infantils, amb una organització molt ben resolta. La quitxalla ho va gaudir molt.

2 comentaris:

  1. "Les pujades són tan dures que es fan totes caminant"

    Doncs si tu ho tenies de fer caminant, com tenim de fer-ho els altres?

    Felicitats per la "passejada" i a veure si l'any que ve ens esforcem una mica més.

    Ignasi

    ResponElimina
  2. Això, això "passejada" diu 27 km, 3200 de desnivell acumulat en 3:21 i contemplant el paisatge xino-xano ... el que no té preu és la foto del bocata !

    ResponElimina