STRAVA: DARRERS ENTRENAMENTS I CURSES

STRAVA: RESUM DEL CLUB

27 de des. 2014

La Mar de Corredors a la Marató del Montseny

El passat 9 de Novembre, a més d'anar a votar, vaig córrer la Marató del Montseny.

Com a Marató de muntanya és de les més dures del calendari, amb més de 2.700 m positius de desnivell (i equivalent en negatiu). És molt dura, si senyor.
La cursa comença i acaba a Sant Esteve de Palautordera, comença un ascens progressiu d'uns 12-14 quilòmetres. En arribar a Sant Bernat i l'hotel, comença la part més mítica, pujant al Matagalls, baixar de nou, pujar a Sant Marçal, les Agudes i per fi el Turó de l'Home al quilòmetre 30. I a partir d'aquest punt, 12 quilòmetres de descens fins l'arribada (que al final va ser al quilòmetre 44!). Perfil:



Jo crec que tot i la duresa, aquest tipus de perfil fa que si es planifica bé la cursa, es pot acabar de forma tranquil·la. Reservant forces per superar els primers 30 quilòmetres en que es fa la part mes dura, pots deixar que el tram final sigui un bon moment per recuperar i acabar la cursa amb bona cara.

Al final, el resultat és prou bo, assolint la posició 352 de més de 750 finalitzats:



Les meves sensacions van ser molt i molt bones. Vaig córrer bé durant tot el matí, acabant en molt bon estat. Estic bastant satisfet.

I per acabar unes imatges a veure si us animen a participar l'any vinent. Val la pena!

En aquest tram estava baixant del Matagalls:



L'inici del descens del Turó de l'Home és molt tècnic:


I l'arribada. 6:12.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada