STRAVA: DARRERS ENTRENAMENTS I CURSES

STRAVA: RESUM DEL CLUB

4 de nov. 2009

4-NOV: JA TENIM LOGOTIP DE LA MAR DE CORREDORS

Estimats company@s:
Fa aproximadament un mes vaig encarregar a la empresa de disseny "Little Buddha", del meu bon amic Bertrand Massanes, la creació d'un logotip que ens identifiqués, per així poder personalitzar les nostres futures samarretes. El briefing va ser que havia de tenir a veure amb gent corrent a prop de la platja.
Doncs la bona notícia és que aquest disseny ja ha estat finalitzat, i crec ( i espero) que us agradi tant com m'ha agradat a mi. Moltes gràcies Bertrand. Merci beaucoup!!!!

El disseny, com podeu veure, representa petjades de corredors corrent per la platja al costat de cargoles, i m'ha recordat immediatament les moltes vegades que ho hem fet en el tram de Premià a Vilassar, i també, com no, m'han vingut al cap les imatges de les interminables sessions d'entrenament de l'Oriol per la platja, o dels nostres banys de Cap d'any.

En fi, espero que us agradi i accepteu la nostra flamant nova "imatge corporativa"......i ja podem fer les samarretes.

Estic molt content!!!!!


1 comentari:

  1. Marçal, Quina enveja !!!! A mi ja m'agradaria particir-hi, però com compendràs, des de Castelldefels venir cada vegada que corrèu seria massa, no ? Apa solament em queda anivar-vos i que seguiu així!!!!
    Bon any !

    ResponElimina