STRAVA: DARRERS ENTRENAMENTS I CURSES

STRAVA: RESUM DEL CLUB

24 de des. 2009

8 A 20-DESEMBRE 2009: ENTRENAMENTS PER LA SERRALADA DE MARINA

Aquest mes de Desembre ens estem patejant a fondo la Serralada de Marina, agafant fondo en la dura temporada hivernal. Hem fet circuits de lo més variat:

20-DES: VILASSAR-MUTUA-COLL DE PORC-SANT BERTOMEU-ÒRRIUS-MÚTUA-CABRERA-VILASSAR.
23,9km, i 600m  de desnivell.

Avui hem tingut el dia més fred de l'any, hem sortit a uns 2ºC de Vilassar, però al arribar a Cabrils ja estava tot ben glaçat. Malgrat el fred, hem fet una de les voltes més maques de la zona, pujant a la Mútua, seguint per la carena cap a Sant Bertomeu, baixada a Òrrius i pujada de nou cap a la Mútua, seguint el recorregut de la Cursa de Òrrius però a l'inrevés. Després hem baixat per Cabrera i cap al Poli. Un recorregut espléndid, gairebé tot per terra excepte la pujada a la Mútua.

A la foto, a Òrrius després de beure aigua de la font, amb l'esglèsia al fons

13-DES: VILASSAR, SANT MATEU, FONT DE CAN GURGUÍ, RIERA DE VALLROMANES, CREU DE BOQUET, ROCA D'EN TONI, CABRILS, VILASSAR.
21,3kms i uns 600m de desnivell acumulat

Avui hem pujat a la Creu de Boquet, i a continuació hem fet la volta a Sant Mateu pel darrera, passant per la Font de Can Gurguí, que malgrat la sequera rajava una mica d'aigua. La foto està feta des de la Font.

Després hem anat a parar a la Riera de Vallromanes, i després d'una dura pujada hem tornat a la Creu de Boquet. Hem seguir cap a la Roca d'en Toni, i per camins i corriols hem baixat directes al camp de futbol de Cabrils i cap a casa.
Per cert, denunciar la presència de un parell de galgos que anaven sueltos sense lligar aprop de la Riera de Vallromanes, pels voltants de Can Martí de Dalt?.

8-DES: VILASSAR POLIESPORTIU-CABRILS-MUTUA-CREU BOQUET-VILASSAR. 18 kms.
Un clàssic, pujada des de Cabrils cap a la Mutua, segurament la pujada preferida de molts de nosaltres, amb gairebé 400 m de desnivell, que va perfecte per enfortir les cames.

Després hem seguit carenant fins la Creu de Can Boquet.

En aquesta cruïlla hi han unes bones vinyes, que amb la arribada del fred ja estan seques.

Avui ens hem trobat moltes bicis i també caballs que pujen des de Cabrils.

Finalment, hem baixat cap a Vilassar pel Cementiri de Cabrils.
Segons el GPS del Albert, en total uns 18kms: 7,6kms de pujada des de el Poli de Vilassar fins la Mutua, 5kms més fins la Creu de Boquet, i 5,4kms de baixada.