STRAVA: DARRERS ENTRENAMENTS I CURSES

STRAVA: RESUM DEL CLUB

3 de set. 2013

La Mar de Corredors a la Cursa Intercol·legial 2013

Amb una mica d'endarreriment publico aquesta nota per explicar-vos que el passat 27 d'abril de 2013 vaig participar a la quarta edició de la Cursa Intercol·legial de Barcelona, representant al meu col·legi (Enginyers Industrials) i a la Mar de Corredors.
És una cursa de 10 km al front marítim de Barcelona, des de Marina i passant per la Nova Icària i la Mar Bella, en que competeixen els col·legiats de diversos col·legis i associacions professionals, però també acompanyants o familiars d'algun membre. 
La cursa es va desenvolupar sota una intensa pluja que va deslluir força la jornada, sobretot els actes finals de recollida de premis, animació i avituallament. La cursa la va guanyar un arquitecte, normal, tenen molt temps per entrenar, però hi va haver força presència d'advocats. Miedito. Jo vaig tenir l'honor de ser el primer classificat del meu col·legi, que diu molt poc de l'esperit esportiu dels Enginyers Industrials. Nerds.



Com es veu a la imatge, alguns atrevits van sortir amb samarreta curta. Ho van pagar car.

David Camacho

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada